باسم رب الحسین(ع)

خدارو شکر توفیق پیدا کردیم تاسوعا و عاشورای امسال رو هم درک کنیم.هرچند که با دل بیمار نمیشه از این چشمه ی زلال، خوب معرفت کسب کرد، ولی لا اقل میشه زخم چرک آلود وجود رو به مرهم عزاداری حسینی بهبود داد.

این ها بماند برای بعد.

یک نکته ای که امسال بیشتر توجهم رو به خودش جلب کرد و البته موجب ناراحتی و تاسفم شد این بود که از وقتی اومدم شهرمون از شواهد و قرائن اطراف فهمیدم که وضعیت چندان برای دسته ها و هیئات مناسب نیست و برای خروج دسته ها سخت گیری بیشتری کردن. این مسئله نشون میداد که حتما تهدیداتی وجود داره و احتمال وقوع حادثه ای هست.البته اخبار هم اینو تایید می کرد.

خودم اهل همراهی دسته ها نیستم و ترجیحم بیشتر به مجالس و مراسمات تکیه ها هست. اما بواسطه اینکه منزل در مرکز شهر هست از فضای این دسته ها بی نصیب هم نبودم. شب تاسوعا و عاشورا معمولا اوج این دسته روی هاست.یک شب که از مجلس برمی گشتم گفتم شب تاسوعا و عاشورا حیفه زود برم خونه.تصمیم گرفتم برم مراسم بیت الرقیه(س) که تا پاسی از شب ادامه داشت.هرچه رفتم تو جمعیت و شلوغی ها هیچ خبری از ایست های بازرسی بدنی و نیروهای امنیتی و ضد بمب نبود!

ازدحام جمعیت و غفلت نیروهای امنیتی واقعا عذابم میداد! با خودم فکر می کردم اگر تنها یک انتحاری تو این جمعیت خودشو منفجر کنه شاید بالغ 60 تا 70 نفر فقط شهید می شدند.

آقایون درسته که مردم از شهادت نمی ترسند،درسته که شاید استقبال هم کنن از این امر، ولی شما چرا وظیفه خودتونو ترک می کنید؟؟

هر کدوم از این جوونا میدونید چه سرمایه عظیمی برای این مملکتند؟ آن هم در این وضعیت با این ترکیب جمعیتی؟؟ جدای از این مسئله  نا امنی و احساس نا امنی و حوادث بعد از این میدونید چه خسارتی به آینده استان میزنه؟ چه خسارتی به بحث اتحاد میزنه؟؟

جدای از این مسائل واقعا شما وضعیت خانواده هایی که جوونشون رو اینطور از دست میدن رو ندیدید؟؟؟؟

الله اکبر به مرامتون!

این بحث به کنار.

یک چیز دیگه که واقعا جای تاسف داره، وضع حجاب و عفاف و اخلاق تو این شباست؟؟

حاشا با غیرت متولیان فرهنگی و بچه حزب اللهی های شهر!

یک تیم تذکر لسانی اونم تو این شبا که مردم پذیرششون بیشتره،چقدر هزینه داره؟؟؟



پ.ن : من از مرگ می ترسم
پ.ن : شهادت رو دوست دارم ولی نه هر شهادتی. این که آدم بدون هیچ اثری اینطور مظلومانه کشته بشه...   به قول استادمون آدم تا پنج شیش نفرو با خودش نبره حیفه بره!
پ.ن : حتما میپرسید در زمینه مسائل اخلاقی خودت چیکار می کردی؟؟؟
         بماند!